طرح

سلام اینجا طرحهای زهرا است

طرح

سلام اینجا طرحهای زهرا است

یه جمله طلایی بهت بگم

همش بگو من بهترینم چون خدای زهرا  و امام زمان زهرا رو دارم و میتونم هر کار خوبی رو انجام بدم 

تازه خیلی چیزها بهتون نگفتم خدا واقعا خداست خیالی نیست فقط بخواه و توکل کن


..........................................................

چقدر حرف دارم بزنم براتون کم کم میگم انقدر زیاده باید صوتی بگم

خیلیا به من میگن زهرا مگه میشه؟؟؟؟؟

عزیزم تو خلیفت الله ی بیشتر از اینا میشه

ما محکوم به خوشبختی هستیم:)

ماشینت امادست برو بخر فقط

اصلا حساب کتاب مالی نکنید من حیث لایحتسب 


خیلیا از رابطه زن شوهری میگن چی کار کنیم 

صوتی میگم 

چون خیلی باید بنویسم 

الله اکبر

اگر طلاق گرفتی فقط بگو خدا

انقدر خدا عزیزت میکنه که مردم میان مشورت میگیرن ازت بابت ارتباطاتشون 

الله اکبر

فهمیدی خدا کیه

خدا خدای زهراست خدا خدای امام زمان هست 


شرح وظایف

به نام خدا

یه طرحی هست به نام شرح وظایف

خیلیا گفتن ببین خارجیا چه موفقن توبرو ببین اونا چه شرح وظایفی برای همه کادرشون دارن پیاده می کنن فروشتو چند برابر کن

بنظرم کار خوبیه چون اونا با تحقیق رفتن جلو 

البته که اگر بتونی شرح وظایفتو هم خارجی باشه هم ایرانی اسلامی خیلی خیلی بهتر میشه 

اینا رو مینویسید هر کی مسیولیت کاری بهش  مسیولیت داده میشه 

انقدر مسیولیت هر کی زیاده که اگر درست انجام بشه به شما حقوق خوب داده میشه ادمها که کور نیستن 


حرکت سلولی

دستکشی بسازیم که حرکت سلولی همچیو حس کنه حتی هوارو