طرح

سلام اینجا طرحهای زهرا است

طرح

سلام اینجا طرحهای زهرا است

عیدتون مبارک

بچه ها الان سال 92 هستیم

فکر کنم شماها 405 یا الان یا اخرای شهریور باشید یا مهر 

سه روز دیگه اینجا میشه چهارشنبه صبح چهارشنبه عیده

اول که عیدتون مبارک

بعدشم میخوایم حسابی بخندیم

میخوام برم پستاتوی توی اپارات و روبیکا تهش نظر بزارم فقط بخندیم


زبان

دیدی تا سه ماهگی هر کی که شبیه خودمون نباشه مثل چینیا میگیم اینا چجوری همه میشناسن

دقیقا زبان هم همینجور هست 

مغز عادت میکنه به زبان کشورت

و هیچ وقت زبان خودت مثل زبان خارجی برات نمیشه

انگار غریبه ای

میخوام عید بترکونم ها

میخوام همون عید خیلیها برن سر کار و کارشون رو شروع کنند 

انشالله از چهارشنبه




جزر مد نیست

جزر مد وجود ندارد

چرا؟

چون وقتی ماه نیست بازم اب دریا بالا میاد

حالا میگم بخاطره چیه؟

بخاطره حرکت دورانی زمین

اون قسمتی که اب میاد بالا یعنی زمین  اونور داره کج میشه و شتاب گرفته

کار80

به مناسبت عید میخوام از انواع  اقسام کارها براتون صحبت کنم انشالله

من بخاطره توی دید بودن بهم کار ندادن و لی انشاالله به شماها کار میدن

از هر نوع کاری هم میخوام صحبت کنم

از کم تا غول شدم و همشو توضیح بدم

خواهش میکنم اگر دستون رسید تمام تکنیکاشو پیاده سازی کنید و انجام بدید 

یه سری مبا حث هم هست اگر وقت کردم اونارم میگم

ولی اول کار 


عزیزم شما الان تو برقی نمیفهمی کار چقدر خوبه برای همه حتی بچه ها اگر وقت دارن شغلی که اذیت نباشن رو انجام بدن هم تفریح هم پول