طرح

سلام اینجا طرحهای زهرا است

طرح

سلام اینجا طرحهای زهرا است

هوش

خیلیا میپرسن چجوری بفمیم بچمون با هوش

اول که من اینو بگم همه بچه ها باهوش هستند در زمینه خودشون 

یکی از نشانه هاش سر زبون داری هست 

ممکن بگی بچه ما سرزبون دار بود ولی درسش خوب نیست بخاطره اینکه شما بستر مناسب رو براش فراهم نکردید 

من خودم معدل کتبیم سال سوم دبیرستان شد 12 خخخخخخ

معدل دانشگام یدفعه شد 19 

شاید دوست نداره صبحا پاشه بره درس بخونه و هزار تا دلیل دیگه

خیلیا میگن بچمون سرزبون دار نیست اونم اشکال نداره و میشه با بستر سازی مناسب استعداد بچرو شکوفا کرد 

سرطان

هنوز کشف نکردن چرا قرص ارامبخش سرطان وبیماریهای بد دور میکنه

ولی واقعیت داره

اهای اونی که ناراحتی و مجبوری قرص بخوری خدا دلش میخواد تو سرطان یا بیماریهای بد نگیری 

انقدر خودتو حقیر نبین تو خوبی 

اعتیاد به مواد بد است

اگر علاقه دارید مواد یا حتی سیگار ترک کنید یه قرصی هست بی پیریدین خیلی میتونه جایگزین خوبی بشه 

یا پفک و لواشک

شادونه هم خوبه 

بلوغ برای ازدواج

برای انتخاب همسر این سه نشانه رو یادتون باشه


من اسمشو گذاشتم بلوغ برای ازدواج


من هرگز طلاق نمیگیرم مخصوصا از این فرد


من کلا خیانت نمیکنم


من دعوا نمیکنم هرگز 

خورشید


سلام

جلو خورشید اگر گرفته بشه در هر شهری بعد از یک روز تقریبا بارون میاد